Oldalak

2009. december 14., hétfő

Első munkahely

Hogy milyennek kell lenni az első munkahelynek? Hmm, ezen sokat gondolkodtam. Sok helyre jelentkeztem lediplomázásom után, ezek közül kaptam pár visszajelzést és hívtak is pár interjúra. Első interjúm Dabason volt, ahonnan egyből Kecskemétre utaztam, egy gyors hívás következtében, sürgősségi úton...Ami azt jelentette, hogy véletlenül autópályán utaztam, pedig direkt figyeltem, hogy nehogy rátévedjek, s mégsem sikerült... :) Ez abból állt, hogy úton Dabas fele hívott a kecskeméti igazgató, hogy jó lenne személyesen is találkozni. A dabasi pozitívabban hatott, mint utóbbi, s mégis Kecskeméten kötöttem ki. a Hennlich kft.-nél, s idővel ha minden jól megy Romániában leszek mérnök-üzletkötő. Számomra nagyon jól hangzik, mindig is valami utazós állásról ábrándoztam. Valahogy nem jönne be, ha egy laborban kellene döglődnöm napi 10-12 órát, 8 órás fizuért... Sokkal közelebb áll hozzám ez a meló. Egyelőre így érzem, aztán majd kialakul. Szóval ismét új hely, új emberek...új élet? A munkahelyen érdekes emberekkel ismerkedtem össze. Aranyosak páran, furcsák egyesek, mások tartózkodóak...színes a paletta. Kíváncsi vagyok mikor költözöm majd Aradra, mivel ott van a román Hennlich. Ők még nem tudnak érkezésemről, s azt sem, hogy valamilyen formában én választom ki a saját főnökömet...meg az övékét... :) Kicsit morbid, nem? Segítettem a hirdetés feladásában, és válogattam közülük, hogy ki felelne meg a hirdetési feltételeknek... Szóval akire ráböktem hogy JÓ, az akár a főnököm is lehet a közeljövőben. Szörnyű. :) Múlt héten megkaptam életem első fizetését! Fantasztikus érzés, főleg mikor a saját pénzed költöd... Ami sikeresen működik is. :D Karácsony előtt ez még jól is jött, s a melóban sem gáz, hogy most kezdtem, mert már így idény vége fele, csak az ajándékozások működnek, s könnyebb megtanulni/betanulni a dolgokat. Főleg a némettel állok még hadilábon, de ez is már változó irányt vett. Fordítások tömkelege zúdult rám az első hetekben, ami nem is volt rossz ha jól belegondolok, hisz így tudásom bővítettem úgy magyarból, mint németből. Idővel majd jöhet az angol és a román is... Hisz a szakszavakat minden nyelvből el kell sajátítanom. S milyen is a munkahely? Egy pár morbid képregény ábrázolásaival szeretném bemutatni, amiket az interneten találtam... Íme:

Nincsenek megjegyzések: