Oldalak

2007. április 17., kedd

Főzőcske - 2007. február 8.

Tudni kell, hogy nagyon szeretek főzőcskézni. Gyakran úgy állok neki, hogy nem tudom mi lesz belőle...nagyjából ismerem a hozzávalókat, a többi meg majd kialakul. Máskor pedig nézegetek a neten, hogy miket főznek az emberek más tájakon...Ma este is leltem valami újat és nekiláttam elkészíteni...elővettem a zellert, mert ugyebár az egészséges, a paradicsomot, az almát, meg még pár dolgot, amit még írt ott....meg amit még épp itthon találtam, és nekiálltam főzni...Megfőtt a zeller, mindenféle ízesítővel, meg hozzávalóval...oda tettem az olívaolajat, mert ugyebár ez is egészséges, bele a főtt zellert, almát felvágva, paradicsomot....só, bors, MÉZ...na ez NEM kellett volna...és egy csöpp vízzel felengedve...Főtt...hmm...az illata kicsit új, de hát csak nem lehet rossz, hiszen ha valaki megeszi, akkor az ehető...állítólag...hát igen...Mikor megkóstoltam, azt hittem, hogy kidobom a taccsot...de inkább azt a kaját húztam le a WC-n, hogy még az illatát (bűzét) se érezzem...és végül maradtam a jól bevállt, általam készített ételnél, amit meg is lehet enni...
Tanulsága a dolognak, hogy nem mindig jó új dolgokat kipróbálni...Ez is olyan, mint a mondás, hogy járt utat járatlanért...De az ember tanul a hibáiból, és bár nem mondok le az újításokról, de ezt az ételt, van egy olyan megérzésem, hogy kitörlöm az emlékezetemből!

Nincsenek megjegyzések: